Snart fyra månader?

2011-10-15 - 18:49:48
Har snart varit i Oslo i fyra månader... Fyra månader!! Förstår ni hur länge det är? Helt galet. Det kliar lite i den rastlösa delen av min kropp. Vi får se vad som händer med det.

Har hunnit med lite allmänt, hittat värsta jobbet som visade sig suga, hittade ett annat najs som jag är kvar på nu. Träffade en gullig kille som jag föll för totalt men sen svalnade känslorna lika fort. Just nu är det bara najs och chill. Bor med tre killar i en tvåa! Med fem datorer haha.
Och jag är leeedigt i helgen!! Både lördag och söndag. Tänka sig.
Men vet ni varför? jo det är för att jag får finbesök! hihi. Svenskt finbesök. Ska fira med tacos är planen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!