Emelie aka latmasken

2011-11-10 - 13:52:21
Haha å vad jag har blivit lat. I somras jobbade jag 10-19 måndag till lördag samt c:a tre pass i veckan på event/ica/bowlingen. Jag slet slet slet!! Och nu då? Nu har jag bara latat mig. Jag tror på fullaste allvar att jag har snittat kanske.. 4dagar i veckan sen i september. Dessutom har jag tagit weekendresor och varit ledig för jag fått besök osv. Hur roligt som helst, men inte blir man rik av det.

Idag är det 1månad och 2veckor kvar. Och planen är att ha tre till lediga dagar i november. Och jobba varje dag i december. Varenda jäkla dag vad jag ska jobba! (Med tanke på all dubbelschemaläggning som kommer komma så är det kanske for the best så att säga.)



..biter ihop. 1,5mån kvar!
Postat av: Jessica

Jo det kan vi ha, men jag kommer ta det väldigt långsamt bara så du vet ;) försöker ändra livsstilen..

2011-11-10 - 15:51:10
URL: http://jeccaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!