Dagens

2011-11-24 - 01:23:54
One three hill eller O.C: av klassiska "tjej"serier väljer jag hellre gossip girl
Sommar eller Vinter: sommar! med en dash av fina vinterdagar
Vad har du på dig en ledig dag hemma: billabongskjorts och en urtvättad superskön tshirt från indiska
Favoritfilm: Efter att ha jobbat i videobutik i 4,5år så skiftar det rätt mycket. Senaste veckan har jag fastnat för no strings attatched
Favoritfärg: svart går till allt
Drömprins: han i sons of anarchy! eller hellcats! nom nom
Maträtt: Tacos  
Favoritdricka: somrig drink eller fanta
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita
Vad gör du när du är uttråkad: terroriserar mina roomates 
Syskon: lillasyster och lillabror! Och en pytteliten lillasyster.
Bästa bok du läst: Just nu är jag starkt fan av Southeast asia on a shoestrin
Favoritparfym: Har tröttnat på den jag har... 
Favoritgodis: Allt! Japp, gott&blandat, skumtomtar...

Svär du för mycket: Aldrig. (tomten visst läser du?)
Vilken färg är det på dina byxor just nu: nyduschad! Sitter fortfarande i handduk
Vilken låt lyssnar du på just nu: Hollywood hills - Sunrise Avenue
Vad var det sista du sa: Alldeles för tidigt (Johan frågade när jag börjar jobba imorgon..)
Vad är brevid dig just nu: hela mitt liv typ? sitter vid resväskorna och garderoben
Vad var det sista du åt: blandsallad från BIT. mumma
Hur är vädret just nu: blåsigt & kallt
Vad gör dig glad: alldeles för många olika saker för att kunna skriva här! äventyr, vänner, lycka, familj, kärlek, bus, osv.
Dagens frisyr: knut
Dagens händelse: lyckades få en kassadiff på 12.500-
Dagens planer: klockan är efter tolv, räknas det då? jobba, träna och styra upp filmkväll
Dagens drog: KAFFE! Utan tvekan.
Dagens tråkigaste: jobbat drygt 14timmar...
Dagens finaste: Malin ringde när jag jobbade! Saknar henne..
Dagens måste: ställa väckarklockan
Dagens dricka: sojamjölk! världens bästa uppfinning
Dagens köp: köpte nästan denhär idag. tror inte jag kommer kunna hålla mig många dagar till...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!