Cause you had a bad day

2011-11-21 - 02:28:22
Bläääää. Är trött, less, utarbetad och sjukligt irriterad. Saker som jag i vanliga fall inte bryr mig om, kanske i vissa till och med skrattar åt, en löjlig facerape, en dryg & fittig kund, missa bussen med två minuter osv osv har idag retat gallfeber på mig! Och folk som inte tycker att dom ska behöva visa leg på ett tjugoårsställe, för dom är ju faktiskt födda 90. Get a grip förfan.

Jag vill vara ledig i en vecka, ligga i min säng dygnet runt och bara se film alldeles själv. Äta mat i sängen och inte behöva vara trevlig mot nån. Överhuvudtaget. Och ha det fint och städat runt omkring sig...
Postat av: Jessica

Hang in there honey <3

2011-11-21 - 09:44:05
URL: http://jeccaslife.blogg.se/
Postat av: Mamman

Hata, hata, hata och gå vidare:-). Kramar om ! Säg till om mamsen ska ringa och skälla på nån,

2011-11-21 - 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!