Bara snön som saknas

2011-11-22 - 01:30:18
Fantastiskt mycket bättre dag idag! Tjaaa la la. Och när jag tänker efter så var helgens jobb totalvärt, har en halv mobil nu bara i senaste veckans tips. Min nuvarande dansar definitivt på sista versen och då har vi ändå slagit rekord ihop, den har hållt i över ett år! Köptes i oktober (?) när jag var och hälsade på min fina Anna i Luuuleee.

Och kan man vara annat än glad när man har fått en julgran utanför jobbet? Med tända ljus och allt. På söndag blir det första advent, OJ vad jag ska spela julmusik! Jag ska terrorisera kunderna så mycket, dom stackars ovetande krakarna. Ge mig.. mer jul, ge mig...



aningens mörk bild kanske... men ni kan fantisera ihop en stor ståtlig gran!
Postat av: Jessica

Vad mysigt, här har vi haft ETT snöfall inget mer :P Kanske blir en snöfri jul, va tror du?

2011-11-22 - 13:34:17
URL: http://jeccaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Första advent - tjohoo! Då får man äntligen käka skumtomtar!

2011-11-22 - 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!