Flyttkaos.

2011-03-09 - 11:37:46

Gu vilket projekt dethär med att flytta är! Och då har jag inte ens flyttat än. Och det tar så himla mycket längre tid att packa och planera när man ska ha vissa saker till förvaring och vissa saker med sig jämfört med när man bara ska från en lägenhet till en annan.

Vad ska jag spara? Vad ska jag slänga, sälja? Vad skall vars? Vad ska jag ta med mig? Vad kan jag köpa där? Nu är det typ två veckor kvar tills det är dags att köra flyttlass. Och hur packar man för fyra månader i en enda resväska liksom?

Postat av: Camilla

Jag hoppas du har en STOR resväska! :P

2011-03-10 - 12:39:43
Postat av: Marcus

Det där låter lite som "Tippen" med Morgan och Lasse.

2011-03-10 - 13:07:34
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2011-03-10 - 13:25:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!