AUGUSTI

2011-01-20 - 10:52:22
Augusti till Oktober har jag nästan inga bilder, köpte ju en 299:- telefon på Maxi gissa vilken slags kamera den hade? VGA!! Som 2004 typ. Men några ska vi skrapa ihop...

Jag hade fortfarande ångest över larven jag hittade när Samantha och hennes kompis sov hos mig. Så allt jag inte kunde tvätta stoppade jag in i frysen för att döda dom... Mohahaha eller nått.



I övrigt var det mycket fest i Augusti... Gilla gilla gilla =) Här en gång med alldeles för stora skor...



En och annan bakisfrukost...



Och fyllemat...



....och annan fyllemat...



Och så fick jag finbesök från Piteå, Jessica och hennes syster...



Och en dag for jag och Hampe, som var hemma från Uppsala en stund, ut på Nbsk. Och norpade cachar!



Och vi lyckades äntligen, äntligen ta McBuildering!!!! (jag på bilden hihi!)



Jag och Papps fjällvandrade ute i Oviksfjällen & hälsade på faster. Mys!
(Eller ja, inte mys när vi fjällvandrade kanske.. Vi gick vilse och gick i sunkmark & det spöregnade, så jag var heelt genomblöt. Men rätt häftigt.)





Tittade på en ridlektion Evelina hade och saknade ponnytiden.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!