NOVEMBER

2011-01-28 - 20:54:00
I början av November kom Malin hem hem snabbis! Vi åt smaskens på Waynes..



Lillebror fyllde år! Och ville bowla...





Och Johanna fyllde år! Firades med snopptårta!





Gick på min första hockeymatch någonsin och såg Modo vinna tillsammans med papps & farfar.





For på övernattning/reunion för oss som var i Frankrike, himla kuligt. Den helgen var himla häftig, hann hälsa på Anna i Luleå, Jessica & Markus i Piteå, och hela gänget i Ske-å. Bilden för väl tala för sig själv =) hihi



I slutet av November åkte jag till pappa och bakade tunnbröd. Vi stod och kavlade från nio på morgonen till tre på eftermiddagen typ. Men gott blev det!

Postat av: Jessica

Hahahahahahaha!! jag ser livrädd ut :P btw jag MÅSTE ha den bilden :D

2011-01-28 - 23:21:21
URL: http://bjmpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!