MAJ

2011-01-03 - 00:13:56
I maj blev det en något oväntad resa för mig med gamla ledarutbildningen. Vi bussade genom hela sverige, tyskland och halva frankrike och spenderade två veckor utan ja. Civilisation? I princip inga mobiler, datorer eller annat. Riktigt häftigt! Man blir som mer närvarande då.. :D Och riktigt riktigt roligt var det. Lite egoboost för mig också med tanke på att min vän, Sara, låg sjuk i princip hela första veckan. Man klarar sig faktiskt! Och träffade några riktigt fina ♥



första dagen var enda dagen det inte regnade!



Ja, just ja, Taizé är en liten by, ligger ganske i mitten av landet. Och vi var i klostret hela tiden! Det här är kyrkan



till frukost fick vi varsin vit baguette och varm saft! Häääälsovecka.
fr.v. Majny, Jessica, Marcus, Samantha, Linnea & Emma



vi lekte 39237582645 olika lekar. Här är det fotleken som gäller!





Denhär bilden beskriver ungefär heeela bussresan hem alltså. hahahahha
man måste ha varit där för att fatta =)



på vägen hem, på båten, åt jag och jessica väärldens största frukostbuffé. efter två veckor av skit kändes det som himmelriket



Väl hemma hade det börjar bli sommar. Vi dricker öl på min -balkong- och har spontangrillning en varm majkväll.



Och ägnar drygt fyra timmar åt att ta en cache...
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!