DECEMBER

2011-01-29 - 11:34:00
OCH JAG TOG KÖRKORT !!! äntligen äntligen hihi.
Här kör jag premiärturen:



Och lyckades köra i diket nån vecka senare...



I början av december fick vi in dessa älskade lussebullar på jobbet.



I november ploppade det ut gulliga kissebebisar som jag var och klappade på i december. (Och annars också litegrann såklart!)



Sen blev det dags för jul... Jag och syster pysslade världens snyggaste pepparkakshus någonsin. (Verkar dock inte ha nån bild på slutresultatet?)



Snipp snapp snutt, så tog detta år sit slutt =)
(Kommer lite bilder från jul & nyår snart..)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!