Sjukdomsfilosofi.

2011-02-01 - 14:42:25
Det är som lustigt, lite nu och då kan jag gå runt och lite småönska att jag ska bli sjuk. Så man bara kan ligga hemma hela dagen, ta det lugnt, se serier, blogga eller sova ja, vadsomhelst som inte tar så mycket energi. Men när jag väl blir halvsjuk, förkyld med lite feber eller nått sånt, då går jag till jobbet i alla fall.
Och dom dagar jag är riktigt sjuk, och faktiskt stannar hemma och är sjuk, då är jag så sjuk att det blir inte dendär halvromantiska, "jag ligger hemma och myser"-sjuk, utan snarare "jag ligger hemma och vill inte leva"-sjuk.

Förövrigt så delar Jessika min besatthet av tv-serier så jag har som ingen kvar att se som jag inte har sett. Hellcats, Vampire Diaries, Nikita, True blood & 90210 har jag sett alla som finns ute hittills. Tips på nått nytt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!