7 steg till att misslyckas på högskoleprovet

2010-10-23 - 20:03:41
Ni vet hur man brukar säga att det tredje högskoleprovet alltid brukar vara det bästa? Well. Eh, stämmer inte för alla kan jag ju säga. Jag tror jag gjorde aaaaallt fel idag, kanske för att jag inte är särkilt brydd utan mer for dit för att jag lix hade betalat för det men.. ändå. ALLT.

Emelies guide hur man lyckas misslycka på högskoleprovet:

- Man ser till att cykeln står ute under natten när det snöar så låset är fruset när man ska cykla till provlokalen.
- Ha inte en enda minut till övers, du ska snarare vara några knappa hela morgonen. Oförutsedda händelser? Det är till för töntar.
- Tro på dig själv: Det är klart du kommer hitta huuuuur bra som helst på ett universitet du aldrig varit på. Herregud, dom är ju pyttesmå.
- Packa med dig en blyertspenna utan stift. Accessoarer är bara till för att vara snygga.
- Välj en gradskivelinjal istället för en vanlig. Att det står att man inte får ha det på hemsidan behöver man inte bry sig om.
- Ta inte med dig klocka. Herregud, sånt är ju till för medelålders kärringar, som att det finns provsalar utan klocka?
- Stäng inte av alarmen du har på mobilen. Det vet ju alla, att dom inte ringer när man har stängt av mobilen. Eh.
Postat av: Mamman

Din kommentar här!

2010-10-23 - 22:37:45
Postat av: Mamman

Hahahaha:-))). Det här var väldigt kul!!

2010-10-23 - 22:38:33
Postat av: Jessica

Din kommentar här!

2010-10-24 - 06:46:52
URL: http://Bjmpersson
Postat av: Jessica

Haha förlåt att jag skrattar men man skulle kunna tro att du är nybörjare :p vi hade problem med borden vi som satt i bakre delen av salen. Det var en läktare och så fort man snudda fällborden med knät så föll de ihop och alla saker flög iväg. Har du kollar facit? :)

2010-10-24 - 06:51:14
URL: http://bjmpersson.blogg.com
Postat av: Laila

haha så rolig guide :P

2010-10-24 - 13:54:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!