Packpaniken - check!

2010-07-16 - 11:02:20
Jag är så rolig när jag far utomlands, fast jag vet om att jag ska fara länge, länge innan det är dags packar jag aldrig i tid. Aldrig. Jag springer runt och tänker på vad jag ska packa och vad jag skulle behöva köpa med mig flera veckor innan men jag skriver inte ner någon lista. När jag & Johanna skulle åka den där onsdagen kommer vi hem till mig klockan fyra typ och ska bli skjutsade till flygplatsen halv sex - sex för att sedan vara borta i två veckor. Tror ni jag har packat en enda pryl? Såklart inte.

Resultat: Jag springer runt som en yr höna och i någon slags stressig falsett frågar jag Johanna vad hon har packat med haha. Men det löste sig ju fin-fint och vi hann tom korka upp en flaska rose för att fira avfärden!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!