Best thing evaaahhh

2010-07-20 - 11:30:09
Det allra coolaste vi gjorde i Alanya (eller ja, jag snarare) var att hoppa bungy jump. Det är det allra häftigaste som jag någonsin har gjort utan tvekan. I Alanya kan man inte hoppa men i Side, som ligger väldigt nära, ligger det en stor aquapark som i stort sett alla fristående travel agencys anordnar resor till.
Och där! Där kan man hoppa. Från 75meter. 300kr för ett hopp & om man då vill hoppa fler gånger betalar man bara halva priset. Vilket jag gjorde hehe, 450kr för två hopp tyckte jag var en rätt liten kostnad..
Vågar man inte hoppa har dom en katapult variant, som Johanna gjorde, där dom spänner ut en lina och släpper en spärr så linan rycker upp en och man gungar ner uppåner.





Någonstans här bultade mitt hjärta 500slag i minuten, hehe



KÄNSLAN. Så jäkla häftigt.











Nöööööööjd. (Alla bilder är från första hoppet.)
Postat av: Camilla

Gud va häftigt! Önskar som fan att jag hade kunnat följa med :P

2010-07-20 - 14:19:20
Postat av: karoline

Shit vad läskigt!!

2010-07-26 - 15:25:42
URL: http://karolinepersdotter.blogg.se/
Postat av: maria

fyfan vad coolt! men ändå, läskigt ;P

2010-07-26 - 17:09:32
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

FAN vad läskigt !!!!!!

2010-07-26 - 18:07:49
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Fattar inte hur du vågade :S

2010-07-26 - 20:35:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!