Som om inget annat existerar

2010-02-08 - 13:05:50

ÄNTLIGEN, en ny lägenhet. Om jag är peppad? Om du bara visste! Det enda jag kan tänka på just nu är möbler hit och inredning dit. Och elavtal. Och hemförsäkring. Och inflyttningsfest. Jag kan verkligen inte tänka på något annat. Eller prata om något annat. Jag är stammis på styleroom.se, googlar på rumsavdelare och kollar på blocket efter fina soffor. Skriver listor om vilka blommor jag ska ha i fönstren och vad som ska stå i mitt kylskåp - och alla recept jag ska prova på! Och vännerna jag ska bjuda på middag. Och min söta bror&syster som måste komma syskonkväll med sleepover. Hur jag ska ha favoritlåten på repeat på spotify under tiden som jag diskar. Och 20-årsfesten som inte kan bli annat än fantastisk i min etta. Jag delar in mitt liv i två delar, som om det inte fanns något annat, det är bara mitt liv före flytten och mitt liv efter flytten som överhuvudtaget existrerar.

Om bara min hyresvärd kunde ringa och säga att jag kan flytta in NU. Precis denna sekund.
Så jag slipper vänta 20dagar.

Postat av: Mamman

...och mamman som kan sova över efter krogkvällarna i stan, glöm för allt i världen inte det;-)

2010-02-08 - 21:13:22
Postat av: Hoppbloggen

Vart flyttar du nu min kära?! :)

/ Evelina

2010-02-09 - 01:29:47
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mamma: Jag börjar allvarligt fundera på att starta upp ett vandrarhem faktiskt. Verkar vara många som har tänkt sova hos mig efter utekvällar :-)



Evelina: Jag flyttar till Haga! Du får komma på inflyttningsfesten så får du se :-)

2010-02-10 - 17:53:26
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!