JANUARI

2010-12-30 - 00:43:10

Årets första dag inleddes med dansande och häng med nå killgäng på Chaplins och efter det några flummiga timmar på Collage.






Vi hade laddat med fubulös middag! Skrovmål och cider på hotellrummet haha



Och seeeeen... Ja då vaknade jag med den värsta baksmällan jag någonsin haft. Fy vad jag var bakis allstå! Inte roligt. Och vi skulle dessutom släpa massor med väskor tvärs över hela stan. Visst ser jag helt galet sliten och plågad ut?



För jag och Johanna åkte en vecka till Sousse, Tunisien. Den resan är väl en hel historia i sig (åk aldrig dit som två unga tjejor under lågsäsong!) men oerhört välbehövlig. Sol, bad, Quad, shopping, utgång, mat, mat och mat.





säger inte bilden bara ALLT?











(har stört mycket bilder därifrån... det får räcka här!)

Åkte på en helt legendarisk resa till Tallin tillsammans med Johanna, Camilla och Elin. Köpte så mycket sprit som vi kunde bära (bokstavligen), jag lyckades roffa åt mig typ 35flaskor! Har fortfarande inte druckit upp flera av dom...
Sen var det ju en man som försökte köpa mig men det behöver vi ju inte tala högt om haha













Och när vi kom hem var det mesta som vanligt; det var kallt och mörkt...
Och jag har två söta bilder på mig, Anna och Rossa
från en utekväll på Corona i Januari!





Pust och hej. Jag tror vi tar en månad i taget =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!