FEBRUARI

2010-12-30 - 20:25:42
Februari var som en lååång och seg månad. Jag jobbade ungefär 24/7 på mina jobb. Det var mörkt när jag gick till jobbet. Det var mörkt när jag gick hem från jobbet.





Och när jag väl kom till jobbet så... jaa---. Två veckor i rad lyckades jag välta ut lösviktspallen (400kilo godis!!!)



Men nog finns det några riktigt najsiga minnen därifrån, bland annat när Anna blev så full att hon fick krypa in genom dörren-trapphuset-in i hissen. (Förlåt Anna, men detta måste förevigas!)
Det finns några andra riktigt roliga, vansinniga och svartsjukevänliga minnen därifrån men dom lämnar vi nog utanför.



Och Malin fyllde år och hade fest i hennes & Stefans lägenhet. Enda bilden jag har från den festen är en knäpp bild på denna kille.



Jag & Camilla tränade en hel del. Här efterfestar vi på Max! Minns inte riktigt varför hon kör sad-puppy-face dock...



Fast halva februari gick jag nog mest bara runt och var helt lyrisk över att jag fått en ny lägenhet.

Och i slutet av februari fick jag äntligen, äntligen skicka ut dessa finfina kort.
Eller gjorde jag någonsin det? äh. jag skrev dom i alla fall, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!