APRIL

2010-12-30 - 21:45:08
Början av April kretsade mina tankar mycket kring mina utslag, shit vad jobbigt det var då. (Missförstå mig inte, det är jobbigt nu, men då.. ojoj. Det var inte bara en gång jag ringde till mamma och storböla.) Men försökte pigga upp mig! Bland annat genom dessa fina naglar...



Anna fyllde tjugo! Och småbarnen (tonåringarna) fick äta med haklapp...



Jag fyllde 20! Och invigde systemet...



Jag hade bakat massvis och bjöd på fika i mitt lilla krypin





.....och världens coolaste tårta!







Det blev varmare och varmare... Och jag kunde inviga min "balkong"
Ps. det låg inget lik där! hahhaah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!