Jag hjärta NY

2010-08-08 - 13:54:19
Fy bubblans vad det är tråkigt att vara sjuk! Men man får väl skylla sig själv antar jag.. Fatta att jag tidigare i veckan gick och litegrann smygönskade att jag skulle få feber. Sådär såatt man kan krypa ner i sängen, se lite serier, käka snarra och ba va. Kanske lösa ett korsord eller två, läsa dendär boken man velat läsa så länge... Ba! He blev inget av. Vara sjuk suuuger! Bubblans.

Gårdagskvällens planer gick i stöpet, jag har knappt fått en blund inatt och eh.. Sa jag att det suger? Och jag är huuungrig. Har inte ätit eller druckit på 24h. Men nu ska jag försiktigt, försiktigt äta lite soyghurt och ta ett glas vatten eller två. Och läsa, den där boken som jag velat läsa så länge, haha.





Och är inte denhär låten galet bra? Jag är såld.

Postat av: Mamman

Ja du vet ju vad jag brukar säga: man ska vara försiktig med vad man önskar sig:-).

2010-08-08 - 16:38:36
Postat av: Holly/Syster

Krya på dig ♥

Underbart bra låt!

2010-08-08 - 20:20:49
URL: http://hompisch.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, ibland måste man kanske lära sig den hårda vägen :-)

Tack ♥

2010-08-08 - 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!