Vadå leva i nuet?

2010-04-13 - 21:51:17

Det är väääldigt lugnt på jobbet idag. Ligger alla hemma med solsting av det plötsligt alldeles bländande vårvädret måntro?


Själv står jag och skriver plus- och minuslistor över det mesta här i livet i brist på annat att göra. Eftersom jag bestämt mig för att jobba heltid i höst så är jag mycket nära mitt stora, stora beslut. Det som jag egentligen har tagit men som jag har fått second thoughts om precis nu när jag ska ta det. Jeez, varför ska jag vara så velig!?

Så istället för velighet... NEDRÄKNING!
11dagar kvar till jag fyller tjugo (!)
27dagar kvar tills jag står på dansk, tysk & fransk mark.
77dagar kvar till världens bästa partytrip to Alanya =) yay.



Ungefär här ska jag ligga och slappa.. =)

Postat av: Carina Larsson

Kikade in en snabbis och läste lite om ditt liv nu. Du verkar ha det bra och jag har aldrig trott nåt annat. Är lite förvånad att du inte pluggar bara för du är ju så himla smart. Visst är det kul att tjäna pengar men en bra utbildning är inte dumt att ha heller. Jag har inte lyckats få mina äldsta ungar att plugga vidare på högskola men Linn pluggar på högskolan i Gävle, Film och Litteratur, och vad man blir på den utbildningen vet jag inte. Hon planerar att byta ut det programmet och läsa Kreativt skrivande i höst och sedan kreativt filmande men vi får väl se om hon kommer in på det.

Thomas går på KomVux vård i Bollnäs nu och läser till undersköterska. Han bor även i Bollnäs.

Ellinor har jobb på UPS i Bollnäs och trivs med det.

Själv bor jag med Christer i Järvsö och har det gött. :-)

Ha det bra och njut av livet och resorna! Hälsa mamma.

Kram/Carina

2010-04-15 - 11:17:06
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/
Postat av: Emelie

Ja, nog är jag sugen allt, på att få använda hjärnan lite & träffa lite nytt folk.. Men jag vet ingenting som jag vill läsa. Alls. Framförallt är jag nog verkligen sugen på att flytta till en ny stad osv.

Men jag tänker inte plugga bara för att plugga men måste hitta något som känns kuligt. Men jag har lite planer nästa år, så fram tills dess ska jag jobba och spara lite pengar tills dess.



Vad roligt för dom, så länge de trivs så. Ja, jag har förstått det, vad kuligt för dig :-) Hoppas allt är super och ni njuter av den nya vårvädret.



Kraam E

2010-04-16 - 13:33:04
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!