Min vecka i bilder

2010-04-27 - 00:47:05


Firade in veckan med att förlägga min mobil under toapappret på toaletten. letade som en besatt i typ en timme haha... fråga mig inte varför det låg en kniv där



Fortsatte fira tillsammans med min vän som fyllde tjugo och det gottade hon sig åt kan jag lova. Här är middagen och det langade spriten framdukad tillsammans med en hakklapp till alla BARN.



La det snuskigaste alfapetet jag någonsin lagt i hela mitt liv. Och skrattade hysteriskt när personen ifråga kastade ihop det i kartongen hela i rena förskräckelsen när henes mamma kom hem lite tidigare än väntat. Det var nästan roligare än att spela själva spelet!



Fick ruskigt fina naglar när jag hade på mig en ruskigt fin & blommig klänning.



Åt för första gången i mitt liv sushi som inte var hemlagad! Det var gött, men vad är grejen med allt ris!? En tredjedel hade räckt. Gott och väl.



Hade "Miss Presbyrån Sweden"-tävling på jobbet. ( Eh, ja, det har varit lite lite folk den senaste veckan på jobbet.. )



Efter att ha handlar rikligt med resorb och tandkräm peppade jag helgen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!