"Du ser ut som en prickig korv."

2010-04-26 - 23:30:48
ÅH. Mina utslag har tagit över min kropp. Det är värre än nååågonsin alltså. Usch och huvvaligen. Varenda liten centimeter av min kropp kliar. Jag är rödprickig över hela benen, magen, ryggen, armarna, axlarna och i ansiktet. Och efter BH kanten är det två knallröda ränder av utslag. Och mitt ena öga har svullnat upp. Tänk om halsen kan svullna upp också? Om det inte vore för att dom ser så groteska ut hade jag lagt upp bilderna jag tagit på dom och utlyst en tävling. "Hur många utslag hittar du på Emelie?". Just nu känns det som femtontusen. Minst.

Ska knåpa lite för att få ihop ett bidregn från i lördags medan jag hoppas pillren verkar lite mer. Eller eh, ja, ganska mycket mer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!