Åtta saker jag hatar idag

2010-04-18 - 22:52:40

 - Människor som börjar campa inne i en butik. Ni vet, slår sig ner på golvet, snaskar lite godis och lever om så att man undrar om de startat upp en alldeles egen ungdomsgård.

 - Människor som anmärker på kortläsare; att det är så jobbigt att alla ser olika ut och att det borde vara samma modell på alla.

 - Människor som säger vilket märke dom vill ha på sina cigaretter och efter att man plockat fram dom och ska ta betalt spottar dom ur sig att dom absolut måste ha långa.

 - Människor som säger varsågod när jag säger tack efter att ha fått betalt.

 - Människor som tror att jag är någon slags bank, som tycker att jag ska ta ut pengar hit och dit utan att dom ska behöva handla något alls.

 - Människor som tycker att jag, utöver att tillhandahålla gratis tidningar och bjuda på gratis vatten i små plastglas även ska ha en fylletoalett åt dem.

 - Människor som flyger i taket över att en tändsticksask kostar 4:-. Det är som ett heligt pris, dom betalar gärna tio kronor mer för en chokladkaka, men hejuda mig och tändsticksasken kostar 2kr extra.

 - Människor som plockar händerna fulla med godis men vägrar plocka i en påse eftersom den kostar 50öre.

Postat av: Mámman

...haha, det var dagens roligaste läsning:-).

2010-04-19 - 20:59:50
Postat av: Peter Wester

Jag diggar nr. 7. Skrattsalvorna är oändliga!

2010-04-19 - 23:49:09
URL: http://roypeterwester.blogspot.com
Postat av: Marina

Men det är ju så fruktansvärt irriterande när man dragit kortet och inser att man måste dra det igen!! Va, detta är INTE ett i-landsproblem, detta måste bankerna ta på allvar.

2010-04-20 - 22:28:17
Postat av: Malin

jag börjar även bli fett less på folk som freakar ur när deras chip är obrukbart. "men det är ju ett NYTT kort (andas häftigt och ser lätt chockade ut)"

2010-04-23 - 00:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!