Vissa dagar är bättre än andra

2009-03-31 - 22:28:11
Ibland älskar jag bara sambolivet, sådär så jag får lite rysningar längst ryggraden.

Henke ligger och är sådär fasligt snygg i sängen och jag ska ta min lilla bärbara och krypa ner bredvid honom. Jag ska sitta och skriva på en idé till krönika/insändare, ha hans varma kropp bredvid mig och Stargate-ljudet dånande i öronen.

Kärlek.
Postat av: Anonym

skrajsen? du har ju allting fixat eller har jag misstagit mig ? :P



jaa ångest är nog en underdrift, min kommer inte föresn efter påsk så jag kan prova den, men jag har en studenklänning.. bara studentskivan som fattas.. och kanske dagen om jag hittar ngt bättre än det jag har, den som finns är kort kort kort kort.. så jaa spännanade kan det bli! :)



puss

2009-04-01 - 00:08:04
Postat av: Evelina

hade skrivit värsta långa komentaren som bara försvann!:O



Iaf, du har väl fixat klänningen redan ? då måste det ju kännas lungt kan jag tänka mig ?.



Jag har balklänningen som kommer efter påsk som måste provas ut, har ju som sagt bara sett den på bild. så jaa det kan bli mycket spännanade om den INTE passar eller om den inte känns ja-ig..! :O



Sen studenten.. har klänningen för dagen, om jag känner mig sådär vågad och dare, men ja jag vet faktiskt inte hittar jag ngt bättre så blir det nog att byta.. men den är fin, bara kort kort kort..



Då är det ju studentskivan kvar, hade ju hittat värsta fina som någon annan köpte, så jag står ju fortfarande utan och har de i minnet.. suck min lilla resa till malmö och danmark kanske kan stilla min oro..!



för ångest beskriver inte ens känslan inför balen och studenten, men samtidigt känns det så himla roligt och spännande att det pirrar i magen !



puss

2009-04-01 - 00:14:16
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!