Rysslands utrikespolitik står på agendan

2009-03-26 - 10:45:53
Nu har jag suttit en timme i skolbiblioteket och här lär jag förmodligen sitta några timmar till. Mitt mission? Att ta reda på det mesta om Ryssland och framförallt var dom står i Israel-Palestina konflikten och varför. För en som jag, som inte är alltför insatt betyder det att jag först och främst måste sätta mig in i konflikten, för det jag vet sen tidigare är ungefär... inte så mycket alls. Jag har även skickat ett sms till Oraklet (aka. Nicke) som dom senaste veckorna har fått svara på många olika frågor, det är praktiskt att ha honom på samma skola!

Till min hjälp har jag just nu en avhandling om Israel-Palestina konflikten på drygt fyrtio sidor och ett antal tal som Rysslands president har hållit. Och såklart en burk loka och en macka med brie och päronskivor - mums!



(Sen ska jag köpa ett par sommarskor som jag har sett - och gömma dom för henke. Han verkar tycka att jag redan har för många skor? Tsss.)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!