Studentbalen 2009

2009-06-07 - 13:25:15
Jag hade en superb kväll! Men efter att ha fått håret uppsatt och sig själv sminkad i.. 3.5 timme ungefär kan man ju inte må annat än great! Efter jag hade blivit sminkad och fått håret fixat stormade vi in för att köpa en vit skjorta till Henke (hur kan man glömma att köpa det!?). Kycklingsallad och fotografering i massor hemma hos Malin.

Kvällen var trevlig, jag kände knappt igen någon - alla var så himla fina! Bilder kommer, det finns massor. Däremot mådde jag som jag mådde dagen efter, men det är väl ett pris man får betala :-)

Postat av: mox

Snigga ! :)

2009-06-09 - 00:22:25
URL: http://mox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!