Snart är det studenten!

2009-06-08 - 14:19:14
Vad fantastiskt det är att kunna vakna upp och tänka "jag har ingenting planerat idag, ingenting alls". Om inte annat så är det lite annorlunda mot hur det brukar vara, för det mesta har jag antingen skoldag eller jobbpass framför mig... Utöver allt annat roligt det vill säga. Fast det betyder inte att det inte finns något att göra, jag hade tänkt cykla och hämta ut mitt pass och mina saker hos Malin (om hon svarar på mobilen någon gång!).

Och jag kan inte vänta på att det ska bli studenten snart! Jag vaknade ju upp med mardrömmar redan i slutet av januari så jag köpte min klänning ganska tidigt.. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!