Till tomten

2009-12-17 - 02:45:18
Nu var det totalt dölänge sen jag skrev en enda kråka här i min blogg - skärpning! Jag hade i alla fall tänkt passa på att föreviga ögonblicket att jag kom hem innan brevbäraren varit här och delat ut morgontidningarna. Det har inte hänt på.. en vecka. (Fatta att jag inte har kommit hem före tre-fyra på natten på nästan en hel vecka!) Huvva. Jag måste ställa om dygnet!

Jag hade i alla fall tänkt passa på att blinka lite till tomten nu och publicera min önskelista så att cybertomten kan komma med lite klappar till mig ( om jag varit nog snäll ? )

Till tomten, EMELIES ÖNSKELISTA:

♥ Resväska (hård, lätt, med hjul)
♥ Backpackingryggsäck
♥ Klippptid
♥ Sminkning på Makeup-store
♥ Armband och ringar (smala-tjocka-silver-i färg-guld- e v e r y t h i n g ! )
♥ Ett par till tjocksockar och lovikavantar
♥ Röda gardiner och sängöverkast
♥ OSIS+ DustIt Mattifying powder
♥ Stänkskärmar till cykeln
♥ Bra pockeböcker ( feel good-iga sådana ! )
♥ Nagellack
♥ Reseförsäkring
♥ Bodybutter
♥ ...och en ny lägenhet ? (A)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!