Förväntan i stora lass

2009-12-30 - 01:21:31
Ååååhhh jag är så taggad!! Imorgon 05:30 kommer taxin och plockar upp oss. Vi börjar med två dygn i stockholm, en vecka i Sousse, lite stockholm igen och sen en weekend till Tallin. Om jag är taggad? Jag finner inga ord. Om bara Johanna kunde komma hit någon gång.. Min sovklocka ringde för länge sen och om drygt fem timmar kommer min väckarklocka att ringa.

Här ser ni det enda man behöver för att klara en lång resa. (läs: pass och skvallerblaskor.)

---

Okej, uppdatering: Hon är här vi har krupit ner i sängen och ska sussa.
Blutoothen på på datorn funkar inte så det blir inga bilder idag...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!