Snart far jag!

2009-08-09 - 22:16:59

På fredag far jag! Det är inte alls länge kvar nu... Vad spännande det ska bli! Allt är iordning, passet, reseförsäkringen, sjukvårdskortet men inte resan hem! Jag hade tänkt gå in och boka den nu men det blev så läskigt, tänk om jag bokar fel? Jag har aldrig bokat min egen resa, jag är ju bara barnet, inte kan jag måsta göra sånt själv... (HUR ska jag klara av att åka till Grekland och USA själv nästa år!?)

Jag tror jag ska be mamma om hjälp imorgon när vi ska dit ut på middag. Själv hade jag tänkt cykla så jag får vara där lite längre - henke slutar så sent.... Men det känns långt. Jag ska nog kolla med eniro.se hur långt det är. Det blir bra, då har jag något att göra medan jag väntar på att vi ska se Clintans nya film.


Nu ska jag bli frisk från min långdragna förkylning...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!