Allt och lite till

2009-04-16 - 12:43:36
Idag har jag sovit alldeles för länge, lagat en lasange med bladspenat och chili-kyckling, bakat en kladdkaka, sökt 4stycken extra-/sommarjobb, sökt till universitetet i höst, sökt Matte C på komvux, sett filmen Body of Lies, läst alldeles för många bloggar, hittat mitt drömjobb, deklarerat, registrerat bloggen på tradedoubler och stekt biffar av kycklingfärs med fetaost.

Bara för att jag inte vill skriva dendär nedrans PA100-rapporten.

Postat av: Mamman

Man kan inte anklaga dig för att ligga på latsidan i alla fall!

Vääldigt snygg bild också (minns ljuvligt varma dagar i Almyrida...) Kraaaaaaaaam

2009-04-17 - 11:22:02
Postat av: Malin

haha know the feeling :P om du vill köpa eget domän så jag ju jag bruden att snacka med. jag kan fixa 15 % rabatt på webbhotell serru ;) pussss

2009-04-17 - 16:36:42
URL: http://malink.blogg.se/
Postat av: Begonia

Det är inte illa det! haha lycka till förresten! :D

2009-04-29 - 17:32:31
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!