Alkohol och PA100 går bra ihop.

2009-04-22 - 01:28:08
Den senaste stunden har jag suttit framför datorn med ett smattrande tangentbord. Kvällen verkar ha hjälpt mig på traven och plötsligt sitter jag inte med samma "skrivkramp" och fantasilöshet som jag har suttit med dom senaste veckorna...

Kvällen var i alla fall supertrevligt! Lite olika ölsorter på hemlig bar och därefter hamnade vi i källaren på Lottas. Ruskigt god mat, drinkar och sen fick jag vara med om min första champagneprovning! Det var coolt. Lite jägermeister, öl, drinkar och chokladfondue på det. MUMS! Nu har jag precis kommit hem och det verkar gå galant med PA100!

Hoppas det är lika bra imorgon när jag är nykter.

Postat av: anna

haha, allt går som smort när man är full ;)

tagga hjärnskakning på fredag!

2009-04-22 - 07:58:07
Postat av: Evelina

Haha jaa det får vi hoppas på att det var bra när du vaknade idag med ? ;) haha jaa me jag är nästan klar, har lite på diskussionen kvar och sen vill jag bara ha någon som läser igenom så !! :)

2009-04-23 - 21:35:19
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: mox

Hahah jag brukar sitta och räkna matte ibland på småtimmarna, allt är så mycket lättare på något sätt :b

2009-05-15 - 19:52:27
URL: http://mox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!