Ödet är en rolig grej.

2008-09-04 - 12:26:50

Okej, det är såhär. Under hela gymnasiet (läs: två år) har jag aktivt undvikt skolfotot av klassen. Jag gillar liksom inte idén av att ta ett kort, som man alltid ser ut som en gris på, för att sedan den bilden ska tryckas, tillsammans med en massa andra grisar och sedan säljas för en enkel penning. Och visas för mamma pappa. Och far- och morföräldrar. Och dessutom sparas hemma hos alla tills hela katalogen ruttnar - vilket den aldrig gör eftersom den är i papp!
Hursomhelst var jag sjuk (ni vet, "sjuk") fotot i ettan, i Grekland öer fotot i tvåan.
Och nu, i trean då man alltid ska vara värst då har jag glömt bort hela kortet, är på skolan risig och ful. Och liiiiideeeer.

Ska jag bryta min trend!?
Att skolka från kortet när man är på skolan kändes ju lite väl desperat..


.......


 

 


 


 


 



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!