Manglad

2008-09-15 - 16:43:35
Imorse när jag vaknade kunde jag inte förstå hur jag skulle kunna ta mig upp ur sängen. Huvudet värkte, min hals bara skrek smärta och hela min kropp kändes manglad... Eftersom jag bara har en lektion idag tänkte jag att jag skulle sova bort alltihopa. Det gick sisådär... När jag vaknade andra gången, halv ett, kändes det bättre men inte helt bra. Så efter lite varm choklad, vicks blue, 2 filmer och farmför allt: en lång skön dusch känner jag mig mycket bättre.

Johanna ringde mig, och hon borde vara här vilken sekund som helst. Annars så ska jag väl mest bara baka klart brödet och plugga lite samhälls idag. PUSS!
Postat av: Mamman

Stackars mammas barn! Kryp genast ner i sängen igen.

Så du är frisk tills du ska barnvakta:-)



krya på dig kraaaaaaaaaaaaaam

2008-09-15 - 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!