Det vankas projektarbete...

2008-09-03 - 14:18:40

Jag börjar på att... ha bestämt mig angående mitt projektarbete!
Shit vad det känns bra. Har ändå alltid velat göra det litegranna.. och nu har jag ju som möjligheten och det tvingar mig att ta tag i det - super!!


Frågan är bara hur? och var? och vilka?
och några frågor till. Men imorgon ska jag kolla upp det lite mer praktiskt. Är flera som är sugna i alla fall. Så fort jag har fått mer klartecken och hjälp med att formulera frågeställning och dylikt ska jag berätta min idé! Vissa har hört lite, men ni kan vara lite hemlighetsfulla va? :-) Det som är med i bilden är i alla fall inkluderat!



♥ Emelie

Postat av: Johanna

sticka är jättekul att göra

2008-09-03 - 14:24:52
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!