Dagens äckligaste

2008-09-11 - 21:27:08
Idag var jag och Sara på NK, vi hade planeringsmöte! haha.
Vi ska ha en tjejgrupp i höst och i vår och ville styra upp med lite bra idéer, tider, dagar osv osv. Har lyckats spika tid och dag - hoppas vår lokal är ledig då! ..och idéer om vad vi ska göra får ju dom oxå vara med och påverka.

Jag åt i alla fall världens torraste och tråkigaste macka med äcklig salami. Som jag dessutom var tvungen att trycka i mig då jag skulle ha dancehall i 1,5h. Blä. Dansen var var i alla fall rolig! och sjukt flummig!
(+att jag lät mitt hår vara lockigt idag, det var ganska fint.. kanske inte blir hårförlängning ändå?)

Postat av: evelina

Shit har det blivit sådär långt ? :) det var ju superfint!! :) as nice :) vart dansade du dancehall ? =)

2008-09-11 - 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!