Laptop eller inte laptop? Det är frågan.

2008-10-13 - 13:15:20
Vad vore mer praktiskt än att ha en liten laptop. Som du kan ta med dig överallt?
Att anteckna med på lektionerna, plugga på biblioteket eller bara surfa runt på när man har tråkigt? Då måste man visserligen ha trådlöst internet men på skolan finns det ju gratis! Och på vissa caféer.
Men, vilken är bäst i jämförelse till sitt pris? Och kommer man orka bära runt den? För även om den är liten så är ju i alla fall jag rätt bekväm av mig..

Denna från The Phonehouse tycker jag är snygg.. Men frågan är ju huruvida den är bra eller inte?
Utsidan är ju inte allt. Speciellt inte när det gäller datorer :-)
Postat av: Julia

jag har en laptop och det äger om man vill blogga mycket

2008-10-13 - 17:26:44
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!