Jag är ung, men det gör inget - för jag är trevlig!

2008-10-04 - 14:14:07
Jag hade en great utekväll igår! (i alla fall med tanke på hur otaggad jag var på den här helgen..)
Jag och grabbarna grus var här ett tag sen for vi till Camilla som hade förfest. Kul, även om det inte var så mycket röj, men helt bra som sagt. Sen for vi på krogen, dansade och hade det härligt.
Sjukaste måste ändå vara, svart-taxi chaffisen vi åkte med hem som snackade om de sjukaste grejerna - jättekul! Han hade dessutom en utläggning om att jag visserligen såg ung ut men jag var i alla fall trevlig och inte skränig. (Snacka om jante-lagen alltså!)



Camilla blir runtburen av någon kille! Fråga inte :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!