En riktig söndag

2008-10-27 - 00:28:02
Äntligen är jobbhelgen avklarad. Skönt må jag säga! Nu är det bara att.. ladda tänkte jag skriva men det är ju faktiskt helt fel. Jag ska njuuuuuta! Imorgon blir det bussen 08:05 till Örnsköldsvik med syster. Blir paradisbadet imorgon kan jag ju säga! :-) Hade tänkte fara dit lite senare på dagen, så det är lite mindre folk förhoppningsvis.

Har spenderat hela kvällen på Waynes med min vän Anna. Riktigt mysigt. Allmänt skitsnack och hjälp med matten! Det är tur man har kompisar som kan matte som kan agera lärare :-)

Nä, nu ska jag kolla öppettiderna för Paradisbadet, kanske blir det bad i mörkret?
Ha de gött. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!