Äntligen.

2008-10-22 - 00:03:46
Fem timmar, tre koppar te, två OTH-avsnitt har jag lyckats knåpa ihop ett blaskigt tal. Nej, what the heck. Mitt tal handlar om val, framförallt man har ett val att välja lycka eller olycka även om man har olika förutsättningar och nu.. mitt tal blev bra. Punkt.

Imorgon blir det en saftig dag:
- Skola 10:00-16:25
- Möte 16:30->
Därefter pluggkväll med AnnaP

. För mig blir det spanska och matte matte matte. Känns smått tungt (och jag är lite nyfiken på hur jag ska rymmas med middagen!?) Men nu är det allt som gäller. Jag ska ha G i matte C även om jag inte går någon lektion. Sådetså.
Nu måste jag börja dra mig mot sängen, ska duscha och göra alla tjejgrejer innan jag kryper i säng. Och målet denna vecka är att varje kväll det är skoldag dagen efter ska jag lägga mig senast 00:30. (Jag vet, det är lite sent ändå.. Men man måste börja nånstans! Right?)

Puss på er alla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!