Kvällsfunderingar

2008-12-02 - 22:13:23
Usch. Idag är en sån där dålig dag när jag bara har velat dragit täcket över huvudet hela dagen...

Men det har jag inte tänkt göra. Noway. Imorgon kommer jag att gå i skolan från 12:40 till 16:25 och därefter kommer min familj på middag här hos mig och Henke! Spännande. Allihopa har varit här tidigare men aldrig tillsammans.. Så imorgon blir the ultimate test. Eller nått liknande. Jag har redan bestämt vad vi ska äta! Min favoriträtt all times.

Nu ska jag krypa ner i sängen, ta med mig en bok som handlar om Sveriges steriliseringspolitik och ta med mig en kopp té. Och ta med mig min kalender och mobil. Nu är det dags att jag styr upp mitt liv.



Postat av: Mamman

...och gott var det! Även om vi fick vänta lite:-) (Henkeeeeeeeeeeeeee)

Kraaaaam!

2008-12-03 - 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!