Trött tjej 20år.

2011-11-17 - 21:00:18
Jag. Är. Helt. Sinnesjukt. Trött.

På dom senaste fyra dagarna har jag jobbat dubbelpass tre av dom. Huvvaligen. Inte blir det bättre heller av att jag stod själv i baren igår och omsatte närmare 40.000:-. Det är mycket folk! ...tack och lov bara trevliga och glada kunder :)



..nu sista delen i filmmarathon med pojkarna, klassiker!
Postat av: Jessica

Men lilla gumman! Du måste vila också ju :)

Dödligt vapen är bäst!! :D

2011-11-17 - 22:24:05
URL: http://jeccaslife.blogg.se/
Postat av: Emelie

[b]Vila kan man göra i graven! Eller nått ;) Stannar ju bara drygt en månad till så då har jag tänkt tjäna lite pengar.



Observera att jag fortfarande skriver att jag är tjugo... Fyllde 21 för ett halvår sen! hahah.[/b]

2011-11-18 - 13:16:14
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!