Jag. Kan. Inte. Sova.

2011-12-21 - 02:35:15
Ååååhhh. Jag kan inte sova!! Jag är så upp i varv och peppad på livet att jag inte hittar ro att sova... Vaknade av Johans alarm halv sex imorse, låg kvar och drog mig ett tag i sängen men efter knappt en timme var jag tvungen att kliva upp. När klev jag upp den tiden frivilligt sist? Mina vanliga sovtider är ungefär 04-11.
Men det är rätt härligt ändå måste jag säga! Angenämt problem? Iiiihhh.
Trist dock, sa hejdå till en av mina favvoarbetskamrater igår (hon åker hem tidigt för julen) och avskedsmiddag med en av de bästa ikväll. Kommer sakna Oslo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!