Julmysande.

2011-12-28 - 15:38:47
Tänkte att jag någon dag snart skulle ta tag i mina dagar och göra varenda en alldeles smashing. Det är ju trots allt inte alltför många dagar kvar här i ursprungliga hemma.
Men nej. Jag tror jag fortsätter julmyset faktiskt. Mysa i julklappspyjamasen halva dagen, spela wii och bara umgås med familjen. Träffa vänner och ha sådär avslappnat chillhäng som man bara kan ha med dom man känner riktigt väl. Äta en lussebulle för mycket och göra fynd på julrean.
...och vad ska man ta tag i egentligen? Här njuter vi av nuet istället :)

seny frukostmys med bästa syskonen i hela världen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!