I Norrlandsmått mätt är vi grannar.

2012-04-28 - 21:32:08
Häromveckan åkte vi till London, vandrade runt på Madame Tussouds (och gick spökdelen! Jag hängde mig fast runt Erika som en liten koalabebis...), gick på marknad, jag såg musikal för första gången (Shrek. Hur bra som helst!) och bara myste runt.
...här har vi väntat ungefär en halvtimme i kö...
Jag hittade mig en man!
Erika hittade en ny homie...
...och Moa hittade sin barndomskärlek.
Fina flickor vid Picadilly Circus
...och dethär är strax innan föreställningen börjar (och man såg inte riktigt så dåligt, det är bara jag som är dålig på att bryta fotoförbud).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!