Hemresa bokad!

2011-11-02 - 01:42:07
Ååååh jag är en sån sucker för jul och julstämning och allt detdär!! Idag när jag och Johan var på IKEA kunde jag bara inte låååta bliiii att köpa julpynt. Typ det billigaste eftersom det ändå kommer slängas men ändå! Liten stjärna i fönstret måste man ha. Jul jul tja la la. Och jag bokade resa hem idag också! iiiiii. Hur jag ska få hem mina tusen väskor är ett annat bekymmer....

Postat av: Mamman

Hurra hurra - längtar varje da'! Bästa julklappen att du kommee hem<3! pyss

2011-11-02 - 14:39:56
Postat av: Gissavem?

Men gud va dyrt!

2011-11-19 - 23:32:51
URL: http://malinkay.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!