Planerna till hösten

2011-03-10 - 21:27:34
Har hela vintern tänkt att innan jag sticker iväg till Grekland så ska jag fundera lite på vad jag vill göra till hösten och söka ev skolor och jobb eller planera, var jag vill fara/med vilka, om jag vill ut och resa.

Så idag satt jag och skrev ihop anmälningsblanketten till den utbildningen som jag helst av allt vill gå i höst. (I England! Spännande va?) Bett min nuvarade och förra chef om arbetsintyg, kontaktat en av personerna som höll i ledarutbildningen som jag gick i typ 3.5år och lite såntdärnt nivet. Och jag är ruskigt arg på mig själv för att jag inte sett till att få dessa intyg på en gång. Det är verkligen omständigt att få tag i dom i efterhand. Ska vi lova varann att vi alltid ser till att få dom på en gång i fortsättningen? I do.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!