Avskedsmiddag

2011-03-24 - 08:54:16
Åh, jag har sånna fina arbetskamrater & chef. Att jag tyckt att vår "gå ut & äta middag" verkade lite ostrukturad och att ingen har pratat och peppat om det innan var ju för att dom "gått bakom ryggen på mig" och styrt upp en avskedsmiddag för lilla jag!!

Och alldeles fantastiskt god mat, verkligen. Och vin. Bästa vinet någonsin faktiskt.
Postat av: Camilla

Åh...vilka mysiga kolleger du har ;) Måste bara få fråga va var det för vin?

2011-03-24 - 14:24:05
Postat av: Mamman

Vad mysigt:-)! Tur dom vet att uppskatta den bästa i världen<3. Kram!

2011-03-25 - 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!