En liten morgonhistoria

2011-02-16 - 10:35:06


Ja, jag håller ju på att rensa i lägenheten bland kläder, skor och annat. Och jag beslutade mig också för att slänga min väckarklocka som inte har fungerat sen... gud vet när. Jag har ställt den och ställt den och den har inte ringt en endaste gång. Har kommit sent till jobbet, missat träningstider osv. Så, glad i hågen slänger jag den tillsammans med en massa annat skit i en såndär stor svart sopsäck på måndagkväll efter jobbet.

Och tisdag morgon klockan halv sex, vilken jäkla väckarklocka tror ni inte ringde då!?!?
Så jag måste upp ur sängen, gräva i den där sopsäcken efter den där j*vla väckarklockan som aldrig slutade pipa. Samtidigt som jag är helt sömndrucken och borta, lyckas till och med kliva på datorn på vägen dit.



här har ni honom. väckarklockan from hell
Postat av: mamman

Ironin i detta:-)))

2011-02-17 - 22:07:58
Postat av: Peter

Haha, underbart kul faktiskt!

Nu ska jag ställa mina alarm!

2011-02-22 - 13:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!