Jag tror att jag vill flytta... NU.

2010-02-17 - 15:25:08
Så, för att återgå till det enda jag tänker på, den stora flytten, kan jag stolt meddela att jag har hittat soffan jag vill ha! Fett praktisk är den, både bäddsoffa och ett stort förvaringsutrymme, för kuddar täcken osv. Dessutom hittade jag den perfekta hyllan att ha som rumsavdelare.

Jag kommer måsta leva på luft fram tills den 25:e.

Postat av: mamma

Inte då - du kan leva på kärlek! Och du har ju en herrans massa alkohol;-)

2010-02-17 - 18:49:44
Postat av: mamma

Inte då - du kan leva på kärlek! Och du har ju en herrans massa alkohol;-)

2010-02-17 - 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!